Alla inlägg under september 2017

Av Ebba Ramstig - 29 september 2017 10:32

Nu är jag i skolan och har precis haft slöjd. Jag broderar ett kors(ett sånt där Jesus kors utan Jesus) med ett regnbågs hjärta i vänster hörn(lägger upp en bild. På min skola är det populärt med King /kingout /krax men det är så himla mycket bråk så jag har valt att sitta inne och blogga. Men problemet är att jag blir så ensam innan kunde jag sitta där ute och kolla men min mobil dör så himla snabbt i och med att det är kallt. Jag bytt skola så jag har ingen att vara med och det är inte kul att sitta ute och titta på. Och sen låsas alla som jag inte finns. Och nu undrar säkert alla som mot förmodan skulle läsa detta varför byta du?? Och ja det var det dummaste valet jag har gjort. Nu sitter jag mest och antingen bloggar eller jobbar med skolarbete på rasten. Och vet du vad som har hänt !!! Vi gjorde ett sånt före efter prov och jag var mycket bättre på det förra och min lärare sa att han skulle bedöma det SISTA!! jag bara omg du skämtar. nu sitter ni säkert och tänker så illa kan det inte vara men jo för första provet 34/35 och nu han jag inte ens bli KLAR!
BTW har jag äntligen fått en tid hos en kurator YAAAAS!
Jag kan även berätta hur jag ser ut, jag har mörkare blont hår och blågrå ögon, jag har även jätte problem med finnar eller jag stör mig på det. Ja det var lite men skit samma!
Snart börjar min lektion så jag måste sluta skriva nu!!!
/EbbaVR

Av Ebba Ramstig - 28 september 2017 19:47

1.Q: Potatis eller Tacos?

A: Tacos helst med tusen olika saker att ha i XP.

2.Q: Vad skulle du göra om du vann 100 miljoner?

A: Typiskt mig med skänka 50 miljoner till välgörenhet, en miljon till mina föräldrar att dela på <3, 2 miljoner till min fadder och hennes familj i Cambodja, 1/2 miljon till stallet jag rider på till ny utrustning, rästen skulle jag spara till när jag blir äldre och ifall någon behöver och minna framtida barn.
3.Q: Favoritlåt?
A: Just nu är det Sorry Not Sorry av Demi lovato.
4.Q: Topp tio youtubers?
A: Jag premumererar Thomas Sekelius, Jakob Andersson, Amir Akrouti, Kammi, Samir och Sigrid, Helen Torsgården, Tikas, 5-Minute Craft, Top Vines, Therese Lindgren, Lucas and Marcus, Hope for paws, Dorbe brothers och sist och tyvärr minst The 2 A som är min före detta klasskamrat och en bra vän(Haha frågan var topp 10 YouTubers, jag skrev 14 kanaler)
5.Q: Varför ville du blogga?
A: Vet inte men det verka kul jag har haft bloggar innan denna men denna är den första seriösa.
6.Q: Favorit häst/Ras?
A: Vanessa heter min favorit häst, favorit raser är Nordsvensk, Frieser och New Forest.
7.Q: Har du varit ihop med någon?
A: Ja i 0:an mer får ni inte veta...

8.Q: Är du kär just nu?

A: Nej det är jag tyvärr inte.
9.Q: Favorit serie i bok/tidning?

A: Bleckmossen.

10.Q: Favorit ämne?

A: Slöjd och matte.

/EbbaVR

Av Ebba Ramstig - 28 september 2017 06:51

Hej jag heter Ebba är 12 år och går i sexan.Jag bor i Skåne. Mitt favoritdjur är lätt häst och jag har ridit i cirka fyra år. Jag bor heltid hos min mamma och har även en bror.
Jag ÄLSKAR sushi och min favorit är sådana rullar med svart sesam. Till skillnad från många andra i min ålder spelar jag inte fotboll och eller har intresse.
//EbbaVR

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
September 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards